SMYK DIG GLAD

smyk dig glad

fredag den 27. august 2010

Smykker er ren forkælelse


For nogle måneder siden henvendte X sig til mo christianshavn i forbindelse med sin kones fødselsdag, han ville give hende en diamantring, men var i tvivl om designet.

Vi hjemtog diamanter i forskellige kvaliteter, størrelser og slibninger og X valgte sin sten.

Med diamanten, forærede X sin kone endnu en gave for, smykker er ren forkælelse, men at være med til at designe sit eget er en gave i sigselv.



Herefter fulgte mailkorrenpondance mellem Mo Christianshavn og X's kone, efterfulgt af et møde hvor hun og jeg tegnede og forklarede os frem til den ring og det udtryk hun drømte om og som passede til de øvrige smykker hun havde fået af sin mand - og altid bar.

Efter et par uger kom hun til fitting - passede ringen på fingeren, var former og overflader som forventet - en enkelt tilpasning blev udført og derefter blev diamanterne sat i og ringen var klar.

1 kommentar:

  1. Kære Mo,
    Jeg ELSKER simpelthen min ring. Jeg har den på HELE tiden og nyde at kigge på den og vise den frem.

    Selve oplevelse med at være med til at designe den var mindeværdig. Du forstod med det samme, hvad det var jeg havde i tankerne og forstod at ramme plet og endda tilføre ringen en ekstra detalje - den lille diamant for enden. Helt perfekt! At du fik ringen til at hænge så flot sammen med mine andre yndlingsmykker gør den om muligt endnu mere perfekt.

    Det var en fornøjelse at "arbejde sammen" med dig og jeg håber bestemt ikke det bliver sidste gang. :)

    Mange kærlige hilsner
    Mette

    SvarSlet