SMYK DIG GLAD

smyk dig glad

søndag den 12. september 2010

Ægte perler

Perler, perler .... perler -jeg er dybt fascineret af perler.

Ferskvandsperlerne i deres naturlige lyse, bløde nuancer og saltvandsperlernes mystiske metal-lignende og fuldstændigt vidunderlige farver.

Jeg bruger ægte perler i mine smykker - simpelthen fordi, de er de smukkeste.

Mine SouthSea, Fiji og Tahiti perler, håndplukker jeg hos Torben Skov Pearls, som har certificerede Fairtrade og bæredygtige perler. Han er Scandinaviens største importør af SouthSea perler -så der er noget at vælge imellem.




Når en kunde ønsker sig et smykke med perler, tager jeg ofte et udvalg hjem, så der er mulighed for at vælge den helt rette farve, form og kvalitet.

Og tænk sig, når du køber saltvandsperler, støtter du et rent havmiljø, for man kan ikke dyrke smukke perler i forurenet vand.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar