SMYK DIG GLAD

smyk dig glad

fredag den 13. maj 2011

Cole & Son ... Uh-La-Laa!


Fornasetti Collection - Tema e Variazione

Så er der bestilt nyt tapet til butikken fra Tapet Cafe, Gentofte ... jeg kan slet ikke vente!

Cole & Son har mig rundt om deres papirlillefinger.


Helt vidunderlig, sær, flot og cool, så jeg er gået 'all in' og glæder mig til at sætte det op i butikken.

Sidst jeg havde en affære med Cole & Son endte jeg med at sætte deres Lily tapet på hele bagvæggen i værkstedet.

Stor effekt - stor fryd for øjet.






 

Når vi nu alligevel er ved det med indretning, så kender jeg Cole & Son via Karina Holmen.

Karina er interiørdesigner og hendes stil rammer mig rimelig rent! - tjek hendes smukke portfolio.

Tidligere var Karina ansvarlig for Rue Verte Plus, Grønnegade, som forhandler: Cole & Son - Lily.

Full circle :-)
God weekend!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar