SMYK DIG GLAD

smyk dig glad

tirsdag den 12. juli 2011

Nyhedsbrev Sommer 2011

Mo forlader mo ...

Montrene er fyldt med nye smykker og nye designs til selvforkælelse og gaverier, og med gårdagens håndoperation(!) vel overstået, er jeg gået på sommerferie for at lade op til mine ambitiøse efterårsprojekter i butikken.


 ... og Julie holder døren

Mens jeg er væk, er min nye assistent Julie i butikken hver torsdag/fredag 12-17.30 og lørdag 10-14.


Aftaler vedrørende specialopgaver og vielsesringe kan bookes i min kalender via Julie eller via mail på mo@mo.dk

Ønsker du fremover at modtage Mo Christianshavns Nyhedsbrev pr. mail, kan du tilmelde din mailadresse her: http://www.mo.dk/lightbox2/kontakt.php

dejlig sommer dejlig sommer dejlig sommer dejlig sommer dejlig

1 kommentar:

  1. Definitely enjoy what you've got here, pleased you're getting it out there and
    what you have to say. Your article was splendidly balanced between amusing and
    intelligent. I can't wait to uncover far more thanks to you. Your website is certainly one of the better blogs out there right now.

    my web blog children\47s clothing

    SvarSlet