SMYK DIG GLAD

smyk dig glad

tirsdag den 29. januar 2013

Er du sikret mod indbrudstyve?

Da jeg kom til butikken til morgen var min butiksrude knust og på gaden foran ruden, lå en stor brosten. Panser ruden holdt heldigvis tyvene ude, på trods af at de har slået både hårdt og mange gange -indenfor lå der glasskår helt inde i baglokalet!







Min butik er allerede rimelig seriøst sikret mod indbrudstyve, men jeg har alligevel aftalt et møde med alarmfirmaet, for at høre hvilke muligheder jeg har for yderligere at sikre mine dyrebare skatte.

I Danmark bliver der begået cirka fem indbrud i timen og det er altid en rigtig god idé at sikre sig at man har gjort sit for at undgå tyveri, både til dagligt og når vi er på ferie.

Her kan du læse mere om at sikre dit hjem: Top 6: De mest populære tricks mod indbrud

Og der er flere gode råd på www.stopindbrud.dk


Min glarmester kunne ikke nå at skaffe mig en ny rude i dag, så jeg har tømt butikken for værdier. 
Alle smykker, alt guld, diamanter ect. er lagt i boksen hos en kollega indtil den nye rude er i.

Hvis tyvene vender tilbage i nat, for at gøre deres arbejde færdigt, håber jeg de ser at montrene er tomme og går igen.

Jeg åbner butikken igen, så snart jeg atter kan have mine smykker sikkert i forretningen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar